Lightspeed-L Einde Shift gebruiken

Lightspeed-L Einde Shift gebruiken

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Einde Shift gebruiken


In dit artikel

Fooien toevoegen of aanpassen
Rapporten afdrukken
Uitklokken


Met de functie Shift beëindigen kunnen gebruikers snel alles afhandelen voor ze vertrekken. Obers kunnen Shift beëindigen gebruiken om openstaande tafels af te sluiten, fooien toe te voegen of aan te passen, rapporten af te drukken of om uit te klokken.

Tafels afsluiten

  1. Tik op Profiel in de navigatiebalk onderaan het scherm.
  2. Tik op Shift beëindigen.
  3. Tik op een bestelling om een betaling te verwerken of om af te ronden.

Opmerking: Als u geen tafels of tabs wilt afsluiten, tik dan op Volgende en vervolgens op Overslaan. U kunt altijd later terugkeren naar het scherm Shift beëindigen.

endShift_list.png

Fooien toevoegen of aanpassen

 1. Om een fooi aan een bestelling die reeds is betaald toe te voegen of aan te passen, tik op het 

2. Voer het bedrag van de fooi in en tik op Klaar.paymentModal.png

Rapporten afdrukken 

Van zodra alle tafels zijn afgesloten, kunt u verschillende gebruikersrapporten afdrukken:

  • Gebruikersrapport
  • Gebruiker X-rapport
  • Gebruiker Z-rapport

Raadpleeg Over rapporten in Restaurant POS voor meer informatie.

End_Shift_Completion.png

Uitklokken

  1. Tik op Uitklokken
  2. Tik op Klaar om ‘Shift beëindigen’ te sluiten en terug te keren naar het schermGebruiker van Restaurant POS. 


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Gebruikersrollen toewijzen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over het scherm Profiel

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikers-, Gebruiker X- en Gebruiker Z-rapporten bekijken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Einde van de dag gebruiken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Tabs en accounts aanmaken voor klanten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.