Lightspeed-L Over het scherm Profiel

Lightspeed-L Over het scherm Profiel

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Over het scherm Profiel

Barmannen en managers kunnen essentiële functies uitvoeren via het scherm Profiel dat kan worden geopend door te tikken op Profiel in de navigatiebalk onderaan het scherm.

Gebruik het scherm Profiel om in/uit te kokken, uw shift of dag te beëindigen, geldladefuncties uit te voeren, en rapporten te bekijken of af te drukken.

Functies op het scherm Profiel:

In- en uitklokken

Klok in/uit via het scherm Profiel. Managers en barmannen met geactiveerde toelating voor Dag beëindigen, kunnen andere gebruikers in-/uitklokken.

Raadpleeg In- en uitklokken voor meer informatie. 

profile.png 

Cash aan de geldlade toevoegen en er uitnemen

Open de geldladefuncties via het scherm Profiel om cash toe te voegen of eruit te nemen, het begin- en eindbedrag te noteren, en de geldladegeschiedenis te bekijken.

Raadpleeg Over geldlades voor meer informatie.

CashDrawer.png 

Rapporten

Druk verschillende rapporten af via het scherm Profiel zoals Gebruikersrapporten, Dagrapporten, Geldladerapporten en Eindrapporten. 

Raadpleeg Over rapporten in Restaurant POS voor meer informatie.

profile_reports.png

Shift beëindigen

Open het proces Shift beëindigen via het scherm Profiel om openstaande tafels af te sluiten, fooien toe te voegen of aan te passen, gebruikersrapporten af te drukken en uit te klokken.

Raadpleeg ‘Shift beëindigen’ gebruiken voor meer informatie.

End_Shift_Completion.png

 

Dag beëindigen

Open het proces Dag beëindigen via het scherm Profiel om openstaande tafels af te sluiten, fooien toe te voegen of aan te passen, eindrapporten af te drukken en andere gebruikers uit te klokken.

Raadpleeg ‘Einde van de dag’ gebruiken voor meer informatie.

eod_list.png 

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Gebruikers aanmaken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L In- en uitklokken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikersrollen toewijzen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Einde Shift gebruiken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Einde van de dag gebruiken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.