Lightspeed-L Einde van de dag gebruiken

Lightspeed-L Einde van de dag gebruiken

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Einde van de dag gebruiken

Met de functie Einde van de dag kunt u openstaande tafels afsluiten, fooien toevoegen of aanpassen, rapporten afdrukken en andere gebruikers uitkokken met één eenvoudig gestroomlijnd proces. Op die manier kunnen managers sneller afsluiten en worden de verschillen in rapporten beperkt.

Een barman kan de Einde van de dag-functies uitvoeren als de optie is geactiveerd in Gebruikersrollen. Raadpleeg Gebruikersrollen toewijzen


Tafels afsluiten

  1. Tik op Profiel in de navigatiebalk onderaan het scherm.
  2. Tik op Einde van de dag. Het scherm Einde van de dag wordt weergegeven met een lijst van de openstaande tafels en tabs.
  3. Tik op een bestelling om een betaling te verwerken of om af te ronden.

Opmerking: Als u geen tafels of tabs wilt afsluiten, tik dan op Volgende en vervolgens op Overslaan. U kunt altijd later terugkeren naar het scherm Einde van de dag.

eod_list.png

Fooien toevoegen of aanpassen

  1. Om een fooi aan een bestelling die reeds is betaald toe te voegen of aan te passen, tik op het Tip_icon.jpeg pictogram.
  2. Voer het bedrag van de fooi in en tik op Klaar.

paymentModal.png

Rapporten afdrukken

  1. Van zodra alle tafels zijn afgesloten, tik op Volgende. U wordt vervolgens doorgestuurd naar het scherm Voltooiing.
  2. Om een rapport af te drukken, tik op Dagrapport afdrukken of Eindrapport aanmaken (Z) (Raadpleeg Over rapporten in Restaurant POS).
  3.  Selecteer een printer of Opslaan naar Afbeeldingen.

ios_completion.png

Uitklokken

  1. Om andere gebruikers uit te kokken, tik op Andere gebruikers uitklokken.
  2. Om uzelf uit te klokken, tik op Uitklokken
  3. Tik op Klaar om terug te keren naar het scherm Profielen.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 

    • Related Articles

    • Lightspeed-L Gebruikersrollen toewijzen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over het scherm Profiel

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikers-, Gebruiker X- en Gebruiker Z-rapporten bekijken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Algemene sluitingsrapporten X/Z inschakelen en bekijken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Einde Shift gebruiken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.