Lightspeed-L Kasticketrapporten

Lightspeed-L Kasticketrapporten

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Kasticketrapporten


In dit artikel

Toegang tot het rapport
Het datumbereik instellen
Wat wordt weergegeven
Het rapport downloaden of afdrukken
Details van een kastickets tonen
Een kopie van een kasticket printen
Een kasticket verwijderen


De pagina Kasticketrapport geeft gedetailleerde kasticketinformatie voor een gekozen datumbereik. Vanaf de pagina Kasticketrapport hebt u toegang tot kasticketrapporten of individuele kopieën van kasticketsLet op, kastickets afdrukken vanuit Restaurant Manager is niet beschikbaar voor klanten die fiscale integratie in Frankrijk gebruiken.

ReceiptsReports.png

Kasticketrapporten

Toegang tot het rapport

Het Kasticketrapport is alleen beschikbaar in Restaurant Manager.

Toegang tot de pagina Kasticketrapport:

  1. In Restaurant Manager klikt u op Rapporten.
  2. In het menu aan de linkerkant klikt u op Kastickets

Het datumbereik instellen

  1. Klik op de datum in de rechterbovenhoek.

  2. Selecteer een datumbereik door te klikken op een begin- en einddatum of klik op Vandaag, Deze week of Deze maand.

Wat wordt weergegeven

Grafieken

  • lijngrafiek inkomsten per uur
  • lijngrafiek kastickets per uur
  • percentage taartdiagram dat het gebruik van de betalingstypes weergeeft
  • percentage taartdiagram met de betalingsbedragen volgens betalingstype

Beweeg de muis over de grafieken om de grafiekdetails te bekijken.

Tabel van de lijst met kastickets

  • Gemaakt op: datum en tijdstip van de eerste bestelling van het kasticket
  • Kasticket ID/Sequentiële ID: uniek identificatienummer toegewezen aan kastickets. Sequentiële ID's is een ingeschakelde functie voor landen die deze bij wet voorschrijven (bv. Spanje). Zie omtrent Sequentiële ID's.
  • Totale prijs: de totale prijs van het ticket. Als de tafel nog steeds bezet is, wordt de totale prijs op het huidige moment weergegeven.
  • Status: status van de tafel
  • Betalingen: laatste betalingstype dat gebruikt werd voor het kasticket. Het is mogelijk dat meerdere betalingen gebruikt werden voor dat kasticket.
  • Type
  • Gemaakt door: gebruiker die het kasticket maakte
  • Betalingen door: gebruiker die de betaling inde
  • Tafel: naam van de tafel gelinkt aan het kasticket
  • Klant: als er een klant toegewezen is aan het kasticket
  • #Klant: aantal klanten gelinkt aan het kasticket
  • Gewijzigd op: datum en tijd van de laatste bestelling of betaling van het kasticket.
  • Actie: bekijken/wissen

Het rapport downloaden of afdrukken

Klik op Samenvatting PDF of Detail PDF aan de bovenkant van het scherm.

Kastickets tonen/printen

Screen_Shot_2019-09-20_at_1.35.31_PM.png

Details van een kastickets tonen

Klik op een kasticket in de lijst of klik op Toon in de kolom Actie om de details van een kasticket te bekijken.

Een kopie van een kasticket printen

  • Klik op een kasticket in de lijst of klik op Toonin de kolomActie om de details van een kasticket te bekijken. Om het geselecteerde kasticket te printen, klikt u op Printenin het pop-upvenster Kasticket details. 
  • Nu wordt een ander venster geopend met printinformatie. Geef aan op welke printer het kasticket moet worden geprint in het veld Bestemming. Als u bijvoorbeeld een kastickettemplate wilt gebruiken voor de rekening, zorg dan dat u het kasticket naar uw kasticketprinter stuurt. Let op, de printer die u kiest voor het kasticket moet verbonden zijn met uw apparaat. 

Een kasticket verwijderen

Klik op Verwijderen in de kolom Actie om het kasticket te verwijderen. Let op, kastickets verwijderen is niet toegestaan als u opeenvolgende ID‘s gebruikt (bijv. in Spanje).



L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Omtrent rapporten en gegevens

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over rapporten in Restaurant POS

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikers-, Gebruiker X- en Gebruiker Z-rapporten bekijken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Rapporten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gegevens exporteren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.