Lightspeed-L Over ondersteunde hardware

Lightspeed-L Over ondersteunde hardware

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Extra ondersteuning


In dit artikel

Je tickets bekijken
TeamViewer downloaden


Je tickets bekijken

Om ten volle te profiteren van onze 24/7-ondersteuning raden wij je aan om je in te schrijven en je aan te melden bij het Restaurant- hulpcentrum. Zodra je aangemeld bent, kun je gemakkelijk toegang krijgen tot al je huidige en vroegere zaken door te klikken op je Gebruikers-naam > Mijn tickets in de rechterbovenhoek van het Restaurant-hulpcentrum.

Inschrijven:

  1. Klik in het Restaurant-hulpcentrum op Inschrijven op de rechterbovenkant.
  2. Klik op de optie die voor jou van toepassing is:
    • Als je nieuw bent bij Lightspeed Restaurant, klik dan op Inschrijven.

    • Als je al eerder met onze supportmedewerkers hebt gemaild, ben je al geregistreerd en hoef je alleen maar op Een wachtwoord krijgen te klikken.

Zendesk_Signin.png

Inschrijven:

  1. Klik in het Restaurant-hulpcentrum op Inschrijven op de rechterbovenkant.
  2. Voer je E-mail en Wachtwoord in.
  3. Klik op Aanmelden.

TeamViewer downloaden

TeamViewer is een softwareprogramma om je scherm te delen met onze supportmedewerkers.

Download TeamViewer voor Windows

Download TeamViewer voor Mac

Download TeamViewer voor Mac



L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 

    • Related Articles

    • Lightspeed-L Over printen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De basisbeginselen van netwerken begrijpen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over Kitchen-hardware

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Een Epson TM-U220 LAN-keukenprinter configureren (voor een iOS-apparaat)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Uw Lightspeed Payments-hardware instellen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.