Lightspeed-L Samenvattingsrapport

Lightspeed-L Samenvattingsrapport

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Samenvattingsrapport

Het samenvattingsrapport bevat gedetailleerde informatie over inkomsten, btw, korting en productverkoopinformatie voor langere periodes, tot een jaar.

Summary_report.png

In het samenvattingsrapport ziet u de volgende informatie:

  • Hoeveelheid btw geïnd
  • Gegenereerde inkomsten en btw
  • Vergelijkingen van jaren
  • Bestverkopende categorieën
  • Hoeveelheid fooien verzameld
  • Aantal klanten bediend
  • Hoeveelheid korting toegepast
  • Terugbetaalde producten
  • Verkopen van middernacht tot middernacht, in plaats van tijdens openingstijd

Een samenvattingsrapport genereren

Een samenvattingsrapport genereren:

  1. Klik in Restaurant Manager op Rapporten Samenvattingsrapporten.
  2. Klik op het datumveld om de datumkiezer te openen.
  3. Selecteer een startdatum/-tijd in de kalender links en een einddatum/-tijd in de kalender rechts.
  4. Klik op Toepassen.
  5. Om het rapport te downloaden, klikt u op Exporteren als PDF of Exporteren als CSV.

Summary_report_date_picker.png


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L De terminal Dejavoo Z9 gebruiken met Worldpay

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Omtrent rapporten en gegevens

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over rapporten in Restaurant POS

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikers-, Gebruiker X- en Gebruiker Z-rapporten bekijken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Rapporten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.