Lightspeed-L Shiftrapport

Lightspeed-L Shiftrapport

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Shiftrapport

In dit artikel

Shiftrapporten openen
Een shiftrapport genereren


Genereer een samenvattend rapport over de inkomst voor alle gebruikers op basis van de gekozen datum en shift. Denk eraan dat shiftrapporten alleen beschikbaar zijn in de Restaurant Manager.

Screen_Shot_2019-10-15_at_5.19.51_PM.png

 

Shiftrapporten openen 

  1. Om een shiftrapport te openen, moet u eerst shifts activeren onder Instellingen > Rapportinstellingen Zie Rapportinstellingen voor meer informatie over het toevoegen van shifts in Rapportinstellingen.
  2. Zodra u shifts hebt geactiveerd, kunt u de pagina Shiftrapporten openen onder Rapporten > Shiftrapporten.

Een shiftrapport genereren

  1. Klik op de datum rechtsboven in het scherm. Er verschijnt een pop-upvenster met een kalender.

    Screen_Shot_2019-10-15_at_5.20.34_PM.png

  2. Selecteer de datum van het gewenste shiftrapport op de kalender en klik op Ok. Het pop-upvenster wordt gesloten.
  3. Zodra u een data hebt geselecteerd, klikt u op de knop Shiftrapport genereren naast het toepasselijke shifttype op de pagina Shiftrapporten. Vervolgens wordt er een pdf-bestand van het geselecteerde shiftrapport automatisch opgeslagen op uw apparaat.


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Afsluitrapporten (Z)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Omtrent rapporten en gegevens

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over rapporten in Restaurant POS

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikers-, Gebruiker X- en Gebruiker Z-rapporten bekijken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Rapporten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.