Minimum hardware benodigdheden

Minimum hardware benodigdheden

Om met GASTROFIX van start te kunnen gaan heeft u enkel een iPad en eenmalig een internetverbinding, om de GASTROFIX App te installeren en uw stamgegevens uit de cloud op te halen (producten, medewerkers, etc.) nodig.

GASTROFIX is geschikt voor de gangbare Apple apparaten vanaf iOS 8: iPad (2, 4, Air, mini), iPod en iPhone's. U kunt de voor uw bedrijf benodigde hardware via ons of via iedere Apple dealer of Apple Store zelf aanschaffen.

 

    • Related Articles

    • Wat gebeurt er wanneer de techniek me in de steek laat?

      Hardware: Wanneer uw hardware u in de steek laat heeft u de mogelijkheid om rechtstreeks via ons nieuwe hardware te bestellen. Wanneer u direct nieuw hardware nodig heeft, kunt u deze ook zelf bij uw lokale Apple Store of electronica zaak aanschaffen ...
    • Hoe kan ik medewerkers automatisch laten uitloggen?

      U kunt op uw kassa medewerkers na een korte periode automatisch laten uitloggen, om zo te triggeren dat uw medewerkers op hun eigen persoonlijke code werken. Dit kan door in de backoffice onder Instellingen > Hardware > Apparaten bij het gewenste ...
    • Aanbevolen basis opstelling

      Voor een succesvolle start met het iPad kassasysteem van GASTROFIX is de onderstaande basis opstelling aanbevolen: iPad als vaste kassa Epson printer Met deze hardware bent u klaar voor een volwaardig kassasysteem. U kunt bestellingen plaatsen, ...
    • Voorbereidingen voor het gebruik van SumUp

      Uw GASTROFIX kassa kan naadloos worden gekoppeld met de PIN terminals van SumUp. Hiervoor heeft u de volgende informatie en hardware nodig: SumUp inloggegevens SumUp Pinterminal iPad/ iPod/ iPhone Toegangsgegevens van uw persoonlijke GASTROFIX cloud ...
    • Hoe sluit ik een keukenbuzzer of kassalade aan?

      Een kassalade alsook een keukenbuzzer (pieper) beschikken over een eigen aansluiting (RJ12). Aan de achterkant van de printer vindt u een aansluiting met de letters DK (Drawer Kick). Hier sluit u uw buzzer aan. Let op dat u de buzzer niet in de LAN ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.