Voorbereidingen voor het gebruik van SumUp

Voorbereidingen voor het gebruik van SumUp

Uw GASTROFIX kassa kan naadloos worden gekoppeld met de PIN terminals van SumUp.
Hiervoor heeft u de volgende informatie en hardware nodig:

  • SumUp inloggegevens
  • SumUp Pinterminal
  • iPad/ iPod/ iPhone
  • Toegangsgegevens van uw persoonlijke GASTROFIX cloud

Mocht u nog geen account of nog geen pinterminal van SumUp hebben kunt u deze rechtstreeks bij SumUp aanmaken/ bestellen.

GASTROFIX klanten maken gebruik van extra voordelige tarieven bij SumUp.
 

Let op: Voor het gebruik van SumUp is een actieve internetverbinding noodzakelijk.

 

    • Related Articles

    • Inrichting van de SumUp koppeling

      Om de koppeling met SumUp te activeren meldt u zich in de GASTROFIX cloud aan. Navigeer vervolgens naar het menu "Setup > Financieel" en kies de optie "Betaalmethoden". De betaalmethoden PIN en creditcard staan standaard ingesteld als type ...
    • Algemene informatie over SumUp

      GASTROFIX bied verschillende moderne betaalmethoden gratis aan in alle abonnementen. Een van deze aanbieders is SumUp. SumUp accepteert alle gangbare creditcards en pinpassen met behulp van een draadloze en mobiele kaartlezer, welke rechtstreeks aan ...
    • Koppelen SumUp kaartlezer aan uw kassa

      De laatste stap voor het gebruik van SumUp gekoppeld met uw GASTROFIX kassa bestaat uit het koppelen van de kaartlezer. Na het succesvol inloggen van SumUp zal de kassa automatisch naar kaartlezers zoeken. Zorg ervoor dat u bluetooth op uw iPad ...
    • Communicatie van de App binnen het Netwerk

      App versie < 3.x De communicatie loopt door een constant geopende poort TCP 3333. Om dit te kunnen waarborgen is een netwerk, welke minimaal VOIP kwaliteit heeft een vereiste. In het optimale geval wordt hierbij gebruik gemaakt van fast roaming zodat ...
    • Een overzicht van het dashboard

      In het dashboard vindt u verschillende informatie en mogelijkheden, welke hieronder worden omschreven.  Hier ziet u welke App-versie momenteel op uw iOS apparaten is geïnstalleerd.  Het weer bericht in deze afbeelding is niet meer van toepassing  U ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.