Moneybird -Koppeling autoriseren
Voordat u de koppeling tussen GASTROFIX en Moneybird ingebruik kunt nemen dient u deze eenmalig te koppelen.
Gebruik de inloggegevens, welke u van GASTROFIX per e-mail, heeft ontvangen om in te loggen in de Databrydge portaal.
Na het inloggen ziet u de button "Verbinden met Moneybird". Druk op deze knop om Databrydge toegang te geven tot uw administratie in Moneybird.
Na het klikken op deze knop logt u in met de inloggegevens van uw Moneybird account.
Vervolgens selecteerd u op de volgende pagina welke administratie u an GASTROFIX wilt koppelen en kiest u voor "Toestaan".
De integratie tussen GASTROFIX en Moneybird is nu gekoppeld.
Vervolgens kunt u de mapping van uw BTW en overige instellingen doorvoeren.
Related Articles
Moneybird - Mappings & Instellingen
Bedrijf in Gastrofix Kies hier uw bedrijf in GASTROFIX. Administratie in Moneybird Hier selecteert u de Moneybird administratie welke u voor de GASTROFIX koppeling wilt gebruiken. Klantengroep debiteuren Kies hier de klantengroep welke u in ...
Inrichting van de SumUp koppeling
Om de koppeling met SumUp te activeren meldt u zich in de GASTROFIX cloud aan. Navigeer vervolgens naar het menu "Setup > Financieel" en kies de optie "Betaalmethoden". De betaalmethoden PIN en creditcard staan standaard ingesteld als type ...
Inrichten van de Zapper koppeling
Wanneer u de Zapper koppeling heeft geactiveerd is het noodzakelijk om uw Zapper gegevens vast te leggen. Neem contact op met de supportafdeling van Zapper wanneer u deze gegevens niet heeft of wanneer deze niet werken. Zapper account Uw Zapper ...
Algemene informatie over boekhoudkoppeling
Bij uw GASTROFIX kassa kunt u ervoor kiezen om uw kassa rechtstreeks te koppelen aan uw administratiesoftware. Op dit moment kunt u uw kassa koppelen aan de boekhoudpakketten van Exact, Twinfield en Moneybird. Hier komen regelmatig nieuwe ...
Het activeren van de Zapper integratie
Om betalingen met Zapper op uw kassa te activeren dient u de koppeling met Zapper eerst eenmalig in de cloud-backoffice te activeren. Dit kunt u doen in onder de restaurant-instellingen in uw backoffice (Setup > Restaurant > [Uw restaurant] > Opties ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.