Nieuw apparaat koppelen

Nieuw apparaat koppelen

    • Related Articles

    • Miura M010 koppelen

      De Miura M010 is de standaard betaalterminal voor het gebruik van betalingen via Magnius en Concardis Optipay. Om dit apparaat met uw kassa te gebruiken dient u deze eenmalig met uw iPad/ iPod te koppelen. Start de Miura kaartlezer op wacht totdat ...
    • Koppelen SumUp kaartlezer aan uw kassa

      De laatste stap voor het gebruik van SumUp gekoppeld met uw GASTROFIX kassa bestaat uit het koppelen van de kaartlezer. Na het succesvol inloggen van SumUp zal de kassa automatisch naar kaartlezers zoeken. Zorg ervoor dat u bluetooth op uw iPad ...
    • Mijn nieuw toegevoegde product is niet zichtbaar

      U heeft een nieuw product middels de Cloud backoffice aan uw kassa toegevoegd, maar deze is (nog) niet op de kassa zichtbaar. Dit kan verschillende redenen hebben: Controleer of u de restaurant gegevens op de hoofdkassa heeft opgeladen. Wanneer u ...
    • EAN barcodes koppelen aan een product

      Om een code aan een product toe te wijzen opent u het menu “Master-Data > Producten” in de cloud. Vervolgens klikt u op het “Bewerken” icoon naast het product waaraan u de code wilt toewijzen. Hier kunt u een ongelimiteerd aantal product-codes ...
    • Ik gebruik de Miura lezer op meerdere apparaten, maar heb regelmatig verbindingsproblemen

      Het kan voorkomen dat uw apparaat aangeeft dat de kaartlezer middels bluetooth is verbonden, maar dat de verbinding met het apparaat reeds is verbroken. Verwijder in dit geval de bluetooth koppeling onder de instellingen van uw iPad (Instellingen > ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.