Actie buttons

Actie buttons

Op pagina's waar gebruik wordt gemaakt van de invoergrid vindt u achter ieder product een aantal actiebuttons:

 Status button: Met deze knop kunt u items met een druk op de knop activeren, danwel de-activeren. Wanneer een item is ge-deactiveerd ziet u het volgende icoon: 

 Bewerken button: Hiermee opent u extra instellingen voor bijvoorbeeld uw producten en hoofdgroepen.

PLU/ SKU button: Met de PLU/ SKU knop kunt u het ID nummer wijzigen.

 Kopieren button: Eenvoudig met een druk op de knop het product/ hoofdgroep klonen naar een nieuw product. Alle instellingen en waarden worden hierbij meegenomen.

 Verwijderen button: Met deze optie verwijderd u de waarde.

    • Related Articles

    • De invoergrid

      De invoergrid wordt gebruikt voor het invoeren van producten, wijzigen van prijzen, hoofdgroepen en bij de vele andere functies en opties van de GASTROFIX Cloud. Omdat u de invoergrid op veel plaatsen in de Cloud wordt gebruikt is het aan te bevelen ...
    • Apparaten beheren

      Onder het menu "Hardware" vindt u al uw apparaten (iPads, iPods, etc.), printers en bonlayouts terug. Apparaten Hier vindt u alle geregistreerde apparaten (iPads, iPods & iPhone's) en kunt u diverse aanpassingen doorvoeren.  Met de button + ...
    • Hoofdgroepen & Supergroepen

      Wanneer u het menu "Hoofdgroep" onder "Master-Data" open vindt u de door ons voorgedefinieerde hoofdgroepen. Deze groepen kunt u desgewenst naar eigen inzicht en wens aanpassen of verwijderen.  Geef hier een lange- en een korte omschrijving op voor ...
    • Wat gebeurt er als ik een iPad of iPod verlies?

      Geen probleem! Door de (uitschakelbare) backup/ synchronisatie met de cloud en uw andere apparaten blijven al uw gegevens op de seconde precies behouden. Uw apparaten communiceren binnen uw kassanetwerk altijd met elkaar, waardoor u met een ...
    • Bestelschermen

      Wanneer u een product of hoofdgroep aan uw kassa toevoegt kunt u deze nog aan een bestelscherm toewijzen. De bestelschermen zijn de weergave zoals deze zichtbaar is op uw kassa. Deze kunt u naar eigen wens volledig aanpassen.  Met de button "Nieuwe ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.