Lightspeed-L Geldlade- en Gebruikersportefeuillerapporten aanmaken in Restaurant POS

Lightspeed-L Geldlade- en Gebruikersportefeuillerapporten aanmaken in Restaurant POS

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Geldlade- en Gebruikersportefeuillerapporten aanmaken in Restaurant POS

Kassalades worden in Lightspeed Restaurant gebruikt om uw cashflow bij te houden en erover te rapporteren. Als het apparaat dat u gebruikt om bestellingen te verwerken niet is toegewezen aan een kassalade die aangemaakt werd met Restaurant Manager, wordt de cashflow verbonden aan de gebruiker die de bestellingen verwerkt en wordt de kassalade een virtuele kassalade. Ze wordt automatisch aangemaakt en wordt gebruikersportefeuille genoemd.

Kelners, serveersters en managers kunnen rechtstreeks in Restaurant POS een rapport genereren voor een Shifteinde (X)- of Dageinde (Z)-kassalade of -gebruikersportefeuille.

Opmerking: om een gebruiker Kassaladerapporten te laten afdrukken moeten Kassalademachtigingen ingeschakeld worden in Gebruikersrollen (zie Gebruikersrollen toewijzen).

X-rapporten omvatten gegevens vanaf het laatst gegenereerde Z-rapport tot het huidig ogenblik. Een X-rapport draaien reset de geldladegegevens niet. Z-rapporten bevatten gegevens vanaf het laatst gegenereerde Z-rapport tot het huidig ogenblik. Een Z-rapport draaien reset alle geldladegegevens. 

  1. Tik op Profiel in de navigatiebalk onderaan het scherm.
  2. Tik op Kassalades.
  3. Tik in de kassaladelijst op Rapporten rechts van de overeenkomstige kassalade.
  4. Kies het type rapport dat u wilt afdrukken. 
    • Druk het kassalade X-rapport af
    • Druk het kassalade Z-rapport af
    • Druk het gebruikersportefeuille X-rapport af
    • Druk het gebruikersportefeuille Z-rapport af
  5. Kies een printer of Bewaar in Foto’s.

profile_cashdrawers_all.png



L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Over rapporten in Restaurant POS

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikers-, Gebruiker X- en Gebruiker Z-rapporten bekijken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Omtrent rapporten en gegevens

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Klantenfacturen aanmaken in Restaurant POS

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Vloerraporten aanmaken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.