Lightspeed-L Vloerraporten aanmaken

Lightspeed-L Vloerraporten aanmaken

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Vloerrapporten aanmaken

Een Vloerrapport is in feite een dagrapport, maar dan voor een specifieke vloer. Een Vloerrapport bevat opbrengsten, fooien, geldlade/gebruikersportefeuille en beknopte kasticketgegevens voor een vloer. 

Het begin en het einde van de verzamelde gegevens worden gebaseerd op je openingstijd (zie Bedrijfsinstellingen). Bijvoorbeeld: als je openingstijd 9.00 uur is en je stelt de rapportdatum in op 15 juli, dan bevat het rapport gegevens van 9.00 uur op 15 juli tot 9.00 uur op 16 juli.

Vloerrapporten inschakelen

Als gebruikers een vloerrapport willen printen, moet Vloerrapport printen toestaan voor ze zijn ingeschakeld. Let op: Vloerrapport printen toestaan is automatisch ingeschakeld voor alle gebruikers of gebruikersgroepen die dagrapporten kunnen printen.  Raadpleeg Gebruikersrollen toewijzen voor meer informatie.

Uiteraard moet er ten minste één vloer in je POS aanwezig zijn om vloerrapporten te kunnen gebruiken. Raadpleeg Vloeren aanmaken voor meer informatie over het aanmaken van vloeren vanuit Restaurant Manager.

Een vloerrapport printen

  1. Tik op het Gebruikersprofiel in de navigatiebalk onderaan het scherm.
  2. Tik op Rapporten.
  3. Tik op Vloerrapport.
  4. Selecteer een vloer om te printen.
  5. Selecteer een printer of Opslaan in Foto‘s.

iPad waarop wordt getoond hoe je een vloerrapport print



L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Over rapporten in Restaurant POS

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikers-, Gebruiker X- en Gebruiker Z-rapporten bekijken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Omtrent rapporten en gegevens

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Geldlade- en Gebruikersportefeuillerapporten aanmaken in Restaurant POS

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Dagrapporten en Gedetailleerde dagrapporten aanmaken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.