Een Vloerrapport is in feite een dagrapport, maar dan voor een specifieke vloer. Een Vloerrapport bevat opbrengsten, fooien, geldlade/gebruikersportefeuille en beknopte kasticketgegevens voor een vloer.
Het begin en het einde van de verzamelde gegevens worden gebaseerd op je openingstijd (zie Bedrijfsinstellingen). Bijvoorbeeld: als je openingstijd 9.00 uur is en je stelt de rapportdatum in op 15 juli, dan bevat het rapport gegevens van 9.00 uur op 15 juli tot 9.00 uur op 16 juli.
Vloerrapporten inschakelen
Als gebruikers een vloerrapport willen printen, moet Vloerrapport printen toestaan voor ze zijn ingeschakeld. Let op: Vloerrapport printen toestaan is automatisch ingeschakeld voor alle gebruikers of gebruikersgroepen die dagrapporten kunnen printen. Raadpleeg Gebruikersrollen toewijzen voor meer informatie.
Uiteraard moet er ten minste één vloer in je POS aanwezig zijn om vloerrapporten te kunnen gebruiken. Raadpleeg Vloeren aanmaken voor meer informatie over het aanmaken van vloeren vanuit Restaurant Manager.
Een vloerrapport printen
- Tik op het Gebruikersprofiel in de navigatiebalk onderaan het scherm.
- Tik op Rapporten.
- Tik op Vloerrapport.
- Selecteer een vloer om te printen.
- Selecteer een printer of Opslaan in Foto‘s.