Lightspeed-L Dagrapporten en Gedetailleerde dagrapporten aanmaken

Lightspeed-L Dagrapporten en Gedetailleerde dagrapporten aanmaken

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Dagrapporten en Gedetailleerde dagrapporten aanmaken

Het Dagrapport en het Gedetailleerd dagrapport omvatten omzet, fooien, geldlade/gebruikersportefeuille en samengevatte of gedetailleerde kasticketinformatie over alle gebruikers.

De verzamelde gegevens beginnen en eindigen op basis van uw Openingstijd (zie Bedrijfsinstellingen). Als uw openingstijd 9u00 is en u zet de rapportdatum op 15 juli bijvoorbeeld, zal het rapport gegevens bevatten vanaf 15 juli 9u00 tot 16 juli 9u00.

OPMERKING: voor een gebruiker moet het gebruikersvoorrecht Alle rapporten printen toelaten ingeschakeld zijn om een Dagrapport en een Gedetailleerd dagrapport te printen. Zie Gebruikersrollen toewijzen.

  1. Tik op Profiel in de navigatiebalk onderaan het scherm.
  2. Klik op Rapporten.
  3. Klik op Dagrapport of Gedetailleerd dagrapport.
  4. Selecteer het gewenste printtype.

User_Reports.png



L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Over rapporten in Restaurant POS

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Omtrent rapporten en gegevens

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Gebruikers-, Gebruiker X- en Gebruiker Z-rapporten bekijken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Vloerraporten aanmaken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Geldlade- en Gebruikersportefeuillerapporten aanmaken in Restaurant POS

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.