Lightspeed-K Backoffice-gebruikers toevoegen

Lightspeed-K Backoffice-gebruikers toevoegen

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 



Backoffice-gebruikers toevoegen

Voeg een backoffice-gebruiker toe voor elke werknemer die je toegang wilt geven tot de backoffice.

Ga voor een video naar ons artikel Over backoffice-gebruikers.

  1. - Log in op de backoffice met je Lightspeed-inloggegevens.
  2. - Selecteer in het navigatiemenu Configuratie > Gebruikers > Backoffice-gebruikers.
  3. - Klik op Een nieuwe gebruiker toevoegen om een nieuwe backoffice-gebruiker aan te maken.
  4. - Vul het e-mailadres en de naam van de gebruiker in en selecteer de gebruikerstoestemmingen voor de werknemer. Zie de tabel Instellingen voor backoffice-gebruikers voor meer informatie over elk veld.
  5. - Klik op Gebruiker toevoegen om het toevoegen van de gebruiker te voltooien.

Nadat je de nieuwe gebruiker hebt aangemaakt, wordt het wachtwoord verzonden naar het e-mailadres dat aan deze gebruiker is gekoppeld.




Instellingen voor backoffice-gebruikers

Naam instellingBeschrijving
E-mailadresE-mailadres van de backoffice-gebruiker die de e-mail met de inloggegevens voor de backoffice moet ontvangen.
VoornaamVoornaam van de backoffice-gebruiker.
AchternaamAchternaam van de backoffice-gebruiker.
Gebruikerstoestemmingen
  • [BO-WRITE] Gebruiker heeft schrijftoegang tot de backoffice:
    de gebruiker heeft toegang tot de backoffice, maar de toegang beperkt zich tot de pagina's Integraties, Voorraad en Klanten.
  • [BO-REPORT] Gebruiker heeft toegang tot de backoffice-rapporten:
    de gebruiker heeft toegang tot alle bedrijfsrapporten, personeelsrapporten, apparaatrapporten, productrapporten en shiftrapporten.
  • [BO-CONFIG] Gebruiker kan de configuratie bewerken: Configuraties zijn POS-profielen die aan een bepaald menu en specifieke instellingen zijn gekoppeld.
    De gebruiker heeft toestemming om deze instellingen in Configuratie > Configuraties te bewerken.
  • [BO-USERS] Gebruiker kan POS- en backoffice- gebruikers en hun toegangsrechten beheren:
    de gebruiker heeft toestemming om de toegangsrechten van de gebruikers in Configuratie > Gebruikers te bewerken.
  • [BO-PMS] Gebruiker heeft toegang tot de snelle weergavepagina van de kassabon:
    Als deze rol is ingeschakeld, is het extra tabblad 'Zoeken in PMS' beschikbaar. Op dit tabblad zie je kassabonnen die aan de integratie van het property management system (PMS) zijn gekoppeld.
  • Gebruiker kan belastingen beheren (alleen in de VS en Canada):
    Als deze optie wordt aangevinkt, krijgt de gebruiker toegang tot de secties Belastingen en Belastingprofielen van de backoffice. Zie Belastinginstellingen beheren voor meer informatie.




K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Backoffice-gebruikers bewerken of verwijderen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Backoffice-gebruikers exporteren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Gebruikers aan een gebruikersgroep toewijzen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Gebruikersshifts toevoegen

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over gebruikers van de backoffice

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.