Als een POS-gebruiker vergeet in of uit te klokken op de POS, kun je in de backoffice handmatig een gebruikersshift toevoegen.
- - Log in op de backoffice met je Lightspeed-inloggegevens.
- - Selecteer in het hoofdnavigatiemenu Uren > Nieuwe sessie.
Opmerking: Er zijn twee manieren om op de pagina "Nieuwe sessie" te komen. Als je Een nieuwe sessie aanmaken ... selecteert op de pagina "Uren per maand", kom je ook op de pagina "Nieuwe sessie" terecht. - - Je maakt een nieuwe sessie als volgt aan: selecteer een personeelslid en de dag waarop de gebruikersshift begint, en voer de begin- en eindtijd van hun shift in.
- - Selecteer Opslaan. Het kan even duren voordat de nieuw aangemaakte shift op de pagina's "Overzicht" en "Uren per maand" wordt weergegeven.
K-Series Support
Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app