Lightspeed-K De Mews-integratie configureren

Lightspeed-K De Mews-integratie configureren

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


De Mews-integratie configureren

Mews is een property management system (PMS) dat is ontworpen om hotelwerkzaamheden te stroomlijnen en automatiseren. Mews centraliseert de point-of-sale- (POS) omzetstromen, maakt het mogelijk om per kamer kosten in rekening te brengen en om voor alle verkopen de volledige omzet te boeken, zelfs als deze niet gekoppeld zijn aan individuele gasten.

Je hebt een Mews-account nodig om de Mews-integratie te kunnen gebruiken. Als je nog geen account hebt, ga dan naar Mews om aan de slag te gaan.

Om de Mews-integratie te configureren:

  1. - Neem contact op met Mews om je K-Series-toegangstoken aan te vragen.
  2. - Open Mews Operations en volg deze stappenom je toegangstoken te ontvangen.
  3. - Log in op de backoffice met je Lightspeed Restaurant-inloggegevens.
  4. - Selecteer in het navigatiemenu Configuratie Instellingen Betaalmethoden.
  5. - Selecteer Een betaalmethode toevoegen.
  6. - Configureer een betaalmethode voor "Kamer in rekening brengen". K-series-charge-to-room-payment-method_1.png
    • Type betaalmethode: selecteer Kamer in rekening brengen in het vervolgkeuzemenu.
    • PMS-server: selecteer Mews in het vervolgkeuzemenu.
    • Elke kassabon verzenden: schakel deze optie in om de boeking van de volledige omzet te activeren.
    • Boekhoudcategorieën opnemen: schakel deze optie in om mapping naar de PMS te verzenden.
    • Serveradres: voer het adres in https://api.mews.com.
    • Toegangstoken: voer het toegangstoken in dat je hebt ontvangen van Mews.

    Bedrijven die in Italië gevestigd zijn nemen contact op met Support om de optie "Geen kassabonnen printen" te activeren, zodat je niet twee keer belast wordt.

  7. Voltooi de mapping van je account in zowel Mews als Lightspeed. Ga voor meer informatie over het voltooien van accountmapping naar How to complete Lightspeed K-series mapping? (Zo voltooi je Lightspeed K-Series-mapping).

Zodra je de Mews-integratie hebt geconfigureerd, test je de integratie om er zeker van te zijn dat de configuratie geslaagd is. Om de integratie te testen ga je terug naar Betaalmethoden om te zien of de mapping beschikbaar is. Als de mapping verschijnt, betekent dat dat beide elementen nu aan elkaar gekoppeld zijn. Nu ben je helemaal klaar om de integratie te gebruiken.


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K De OpenTable-integratie configureren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over de OpenTable-integratie

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Omniboost-boekhoudintegratie configureren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K De OpenTable-integratie gebruiken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Introductie van de bankoffice

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.