Lightspeed-K De OpenTable-integratie gebruiken

Lightspeed-K De OpenTable-integratie gebruiken

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


De OpenTable-integratie gebruiken

Om de OpenTable-integratie te gebruiken, heb je een OpenTable-account nodig. Als je nog geen account hebt aangemaakt, ga dan naar OpenTable om er een aan te maken.

Met de OpenTable Guest Center-webapp kun je je reserveringen beheren. Controleer, wijzig en plaats gasten via OpenTable en zie hun reserveringen verschijnen in Lightspeed Restaurant.

Reserveringen beheren in OpenTable Guest Center-webapp

Gasten kunnen reserveren via de OpenTable-app, door het restaurant te bellen, of door gewoon naar binnen te lopen en om een tafel te vragen. De workflow in het OpenTable Guest Center varieert afhankelijk van hoe de reservering wordt geboekt.

Voor meer informatie over het beheren van reserveringen in de OpenTable Guest Center-web-app, ga naar Leer je product te gebruiken.

Reserveringen beheren in Lightspeed Restaurant POS

Na het plaatsen van een reservering in het OpenTable Guest Center, zal de Lightspeed Restaurant POS de betreffende tafel als bezet markeren en een rekening voor de tafel aanmaken.
Volg vanaf daar de gebruikelijke workflow voor het bedienen van klanten door hun bestelling op te nemen en hun betaling te verwerken. Alle gegevens, zoals het toevoegen van items of het aanmaken van de rekening, in de Lightspeed Restaurant POS zullen in real time naar het OpenTable Guest Center worden verzonden.

Om reserveringen te beheren in Lightspeed Restaurant POS:

  1. - Log in op de Lightspeed Restaurant POS-app.
  2. - Selecteer in de Tafelsweergave de tafel van de reservering om de betreffende bestelling te openen en te bekijken.
  3. - Tik op Selecteren en voeg items toe aan de bestelling.
  4. Verwerk de betaling aan het einde van de maaltijd.

Zodra de betaling is verwerkt in Lightspeed Restaurant POS, wordt de tafelstatus bijgewerkt naar "betaald" en wordt er een gespecificeerde kassabon van de maaltijd beschikbaar gemaakt in het OpenTable Guest Center. Gasten kunnen hun kassabonnen ook bekijken in de OpenTable-app onder hun reserveringsgeschiedenis.


K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K De OpenTable-integratie configureren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over de OpenTable-integratie

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K De Mews-integratie configureren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Lightspeed Accounting 2.0 gebruiken

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Introductie van de bankoffice

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.