Lightspeed-K Je fysieke kassalade configureren

Lightspeed-K Je fysieke kassalade configureren

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Je fysieke kassalade configureren

In dit artikel

  1. Kassalades
  2. Wat je nodig hebt
  3. Je fysieke kassalade aansluiten op je bonprinter

Alle Lightspeed Restaurant-bundels worden geleverd met een fysieke kassalade. Welk model kassalade je ontvangt is afhankelijk van je regio vanwege de verschillen in coupures. De configuraties voor deze verschillende modellen zijn echter in wezen identiek.

Om contante betalingen in Lightspeed Restaurant te accepteren, moet je een kassalade configureren in de backoffice. Nadat je klaar bent met de fysieke opstelling van je kassalade, leer je meer over kassalades door ons artikel Over kassalades te lezen.

Kassalades

APG Minota 16x16 (NOAM)white-apg-minota.png
Safescan LD-3336 (EMEA)safescan.png
Lightspeed-VPOS (APAC)VPOS-Cash-drawer.png

Kassalade Safescan LD-3336 heeft een microschakelaar die compatibel is met de instelling: "Vergrendel kassascherm wanneer kassalade geopend wordt", te vinden in POS-configuraties.

Als je van plan bent je fysieke kassalade handmatig te openen, zet hem dan gewoon op je balie en bewaar de sleutel in de buurt op een veilige plaats in je restaurant.

Als je wilt dat je fysieke kassalade automatisch opent wanneer je een verkoop afsluit, moet je ervoor zorgen dat je kassalade met een RJ12-naar-RJ45-kabel op je bonprinter is aangesloten.

Wat je nodig hebt

Om je kassalade in te stellen heb je het volgende nodig:

  • Fysieke kassalade (APG Minota 16x16 of Safescan LD-3336).
  • Inzetstuk voor de geldlade (reeds in de kassalade geplaatst).
  • Kassaladekabel.
  • Sleutels (2).

Je fysieke kassalade aansluiten op je bonprinter

Het is belangrijk dat je de juiste uiteinden van de kassaladekabel op je bonprinter en kassalade aansluit. Anders gaat je kassalade niet automatisch open. Let daarom goed op de grootte van elk uiteinde van de kabel.

  1. Sluit het kleinere uiteinde van de kabel aan op je bonprinter en het grotere uiteinde van de kabel op je kassalade.

    HardwareGuide-04.jpeg

  2. Draai de sleutel in de verticale stand om de kassalade te ontgrendelen.

Je kassalade gaat nu open wanneer je een kassabon print.

Wat nu?

Meer informatie over kassalades.



K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Je netwerk optimaliseren voor Lightspeed Restaurant

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Kassalades configureren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Introductie over hardware

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Lightspeed Payments configureren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K De ZD410-labelprinter configureren

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.