Lightspeed-K Korting per item

Lightspeed-K Korting per item

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 


Korting per item

In dit artikel

  1. Toegang tot het rapport "Korting per item"
  2. De tabel "Korting per item" begrijpen

In het rapport "Korting per item" staat een overzicht van de kortingen die gedurende een door de gebruiker geselecteerde periode zijn verleend. De kolomkoppen tonen de namen van de kortingen, terwijl elke rij de omzetgroepen weergeeft van de items die werden afgeprijsd. Gebruik dit rapport om na te gaan hoeveel kortingen er zijn gegeven, de geldwaarde van die kortingen en welke items het vaakst zijn afgeprijsd.

discounts-breakdown.png

Toegang tot het rapport "Korting per item"

Om toegang te krijgen tot het rapport "Korting per item":

  1. - Log in op de backoffice met je Lightspeed-inloggegevens.
  2. - Selecteer Rapporten Rapporten in het navigatiemenu.
  3. - Klik op Korting per item in de sectie Kortingen en correcties.
  4. - Gebruik het vervolgkeuzemenu en het kalenderpictogram  in de rechterbovenhoek om de tijdsperiode van het rapport te wijzigen.
  5. - (Optioneel) Gebruik het vervolgkeuzemenu in het rapport om het rapport te filteren op een bepaalde gebruiker of POS-apparaat.
    discounts-breakdown-drop-down.png
  6. - (Optioneel) Klik op de naam van een omzetgroep om de items te zien waar korting op werd gegeven.
  7. - (Optioneel) Download een CSV-bestand van een rapport door te klikken op CSV exporteren, selecteer je besturingssysteem,(Mac of pc) en klik dan op Exporteren.
  8. - Klik op  Volledig rapport om een PDF-versie van "Korting per item" te downloaden. Deze PDF bevat een volledige lijst van items die zijn afgeprijsd, hun waarde en de rekeningnummers die horen bij elke verkoop waarop een korting is toegepast.

De tabel "Korting per item" begrijpen

In de tabel "Korting per item" staat er in elke kolom een korting die je hebt aangemaakt. Die kolommen zijn verder onderverdeeld in Bedrag en Aantal, wat in de onderstaande tabel worden weergegeven. Om te leren hoe je meer kortingen kunt aanmaken, bezoek je ons artikel Kortingen toevoegen.

Tabel "Korting per item"

KolomOmschrijving
BedragGecombineerde geldwaarde van de verleende kortingen.
HoeveelheidAantal afgegeven kortingen.
TotaalTotale geldwaarde van alle verleende kortingen alle bedragen samen.

K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact per e-mail) via https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/articles/360056758213-Contact-us
Nieuwsgierig naar de nieuwste updates? Check https://features.lsk.lightspeed.app 
    • Related Articles

    • Lightspeed-K Fiscale rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Periodieke rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over fiscale rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Over POS-rapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
    • Lightspeed-K Apparaatrapporten

      K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.