Lightspeed-K Over POS-configuraties
K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
In dit artikel
- Wat zijn POS-configuraties?
- Waarom zijn POS-configuraties belangrijk?
- Welke soorten instellingen zijn opgenomen in POS-configuraties?
In de volgende artikelen leiden we je door de geavanceerde instelling van POS-configuraties voor Lightspeed Restaurant K-Series. We leggen uit hoe je een nieuwe POS-configuratie toevoegt en hoe je een bestaande configuratie verwijdert of bewerkt vanuit de backoffice.
Wat zijn POS-configuraties?
POS-configuraties kunnen worden opgevat als een verzameling van instellingen die worden gecontroleerd vanuit de backoffice en worden toegepast op je POS-apparaten. Deze configuraties geven de Lightspeed Restaurant-app toegang tot een specifieke groep instellingen die naar behoefte kunnen worden aangepast en bewerkt.
Waarom zijn POS-configuraties belangrijk?
Met POS-configuraties kun je de instellingen en workflows van Lightspeed Restaurant aanpassen aan je bedrijf. Een bedrijf kan bijvoorbeeld kiezen voor tafelbediening en/of service aan de counter met direct betalen. Afhankelijk van je gewenste workflows kun je de POS-configuraties bewerken zodat deze instellingen automatisch worden toegepast op een bijbehorende POS-app. Bovendien kun je meerdere configuraties voor je bedrijf aanmaken, maar een apparaat kan slechts aan één configuratie tegelijk worden gekoppeld.
Welke soorten instellingen zijn opgenomen in POS-configuraties?
Je kunt meerdere apparaatinstellingen beheren, zoals printinstellingen, betalingsopties en gebruikerstoestemmingen. Meer informatie over de verschillende POS-configuraties vind je in ons artikel POS-configuraties beheren en begrijpen.
K-Series Support
Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten!
Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 298 03 83
Related Articles
Lightspeed-K POS-apparaten bewerken
K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
Lightspeed-K Inzicht in POS-apparaten
K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
Lightspeed-K Over apparaten
K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
Lightspeed-K POS-configuraties beheren en begrijpen
K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
Lightspeed-K Over POS-apparaten
K-Series Support Helpcentrum: https://k-series-support.lightspeedhq.com/hc/en-us/ Chat via de Restaurant App: Ga naar Instellingen < Support < Nu Chatten! Chat via de backoffice: https://manager.lsk.lightspeed.app Bel ons op: +31 20 241 8714 / +32 9 ...
Remote Support
Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.