Lightspeed-L De LiteServer aan- en uitzetten

Lightspeed-L De LiteServer aan- en uitzetten

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


De LiteServer aan- en uitzetten

 

LiteServer_Cool.gif

Het wordt niet aanbevolen om de LiteServer uit te schakelen, tenzij een ondersteuningsmedewerker je dat vraagt.

Opmerking: Houd de vierkante aan-/uitknop op geen enkel moment ingedrukt, omdat dit gegevensbeschadiging kan veroorzaken.

Om aan te zetten:

  1. Druk eenmaal op de vierkante aan-/uitknop. Het lichtje op de voorkant knippert rood terwijl de LiteServer opstart.
  2. Wacht tot het lichtje permanent blauw wordt. Dit kan drie tot vijf minuten duren.

Om uit te schakelen:

  1. Druk eenmaal op de vierkante aan-/uitknop. 
  2. Wacht tot het blauwe lichtje uitgaat. Dit kan 10 tot 15 seconden duren.
  3. Zodra het uitgeschakeld is, is het veilig om de LiteServer uit te schakelen.

Om opnieuw op te starten:

  1. Druk eenmaal op de vierkante aan-/uitknop.
  2. Wacht tot het blauwe lichtje uitgaat. Dit kan 10 tot 15 seconden duren.
  3. Zodra het lichtje uit is, wacht je vijf tot tien seconden.
  4. Druk eenmaal op de vierkante aan-/uitknop.
  5. Het lichtje op de voorkant knippert rood terwijl de LiteServer opstart.
  6. Wacht tot het lichtje permanent blauw wordt. Dit kan drie tot vijf minuten duren.

Om de status van je LiteServer te controleren:

  1. In Restaurant Manager ga naar Ondersteuning.
  2. De LiteServer-status wordt onderaan de pagina weergegeven.

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L De LiteServer instellen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Probleemoplossing voor de LiteServer

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over de LiteServer

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De LiteServer gebruiken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Welkom bij Lightspeed Restaurant (L series)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.