Lightspeed-L Over de LiteServer

Lightspeed-L Over de LiteServer

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Over de LiteServer

Restaurant POS is een op de cloud gebaseerde toepassing en heeft verbinding met het internet nodig om te functioneren. De LiteServer, een kleine plaatselijke server, is ontwikkeld om de op de cloud gebaseerde servers van Lightspeed te imiteren. Als er een internetverbinding beschikbaar is, zal de LiteServer voortdurend gegevens downloaden van en uploaden naar de cloudservers van Lightspeed en zo een plaatselijke back-up van de gegevens van de gegevens van uw restaurant creĆ«ren. 

Met een LiteServer kunt u de basisbedrijfsfuncties blijven gebruiken, zelfs als er geen internetverbinding beschikbaar is. Bekijk De LiteServer gebruiken voor een lijst met acties die u met een LiteServer kunt uitvoeren tijdens een onderbreking van de internetverbinding.

 LiteServer_Cool.gif

 

Een LiteServer kan vijf tot zeven toestelstations ondersteunen, afhankelijk van de hoeveelheid gegevens die wordt verwerkt.

De LiteServer zal de volgende acties voortdurend uitvoeren als er een internetverbinding beschikbaar is. 

  • Transactiebonnen synchroniseren naar de cloud. Hierdoor kunt u uw restaurant in realtime volgen in Restaurant Manager.
  • Wijzigingen die worden doorgevoerd in Restaurant Manager synchroniseren naar Restaurant POS of vice versa.
  • Indien van toepassing, gegevens overdragen naar het toestel met de fiscale gegevensmodule (FDM).

Wat nu


L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L De LiteServer instellen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De LiteServer gebruiken

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Probleemoplossing voor de LiteServer

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De LiteServer aan- en uitzetten

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L De basisbeginselen van netwerken begrijpen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.