Lightspeed-L Elektronische kastickets versturen

Lightspeed-L Elektronische kastickets versturen

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 


Elektronische kastickets versturen

Je kunt e-kastickets in plaats van papieren exemplaren aanmaken voor je klanten. Om e-mail-kastickets te versturen, moet je een paar stappen volgen in Restaurant Manager.  Zodra alles is geconfigureerd, kun je klanten vragen of ze liever een elektronisch of een papieren kasticket ontvangen bij hun aankoop. Raadpleeg Elektronische kastickets configureren voor meer informatie over het configureren van e-mail-kasticket-instellingen in Restaurant Manager.

Screen_Shot_2020-04-02_at_2.46.05_PM.png

 

Een elektronisch kasticket versturen

  1. Voeg een klant toe aan de transactie vanuit het POS-scherm Bestelling of Betalingen
  2. Als de klant al op je klantenlijst staat, zorg dan dat zijn/haar e-mailadres al wordt bewaard.
  3. Als de klant nog niet op je klantenlijst staat, voeg dan een nieuw contact toe door te tikken op Nieuw en dan zijn/haar contactgegevens in te vullen. Zorg dat je het e-mailadres van de klant hebt en bewaar dit. 
  4. Tik vanuit het POS-scherm Betalingen op de knop E-mail-kasticket. Er wordt dan een kopie van het kasticket naar de klant verstuurd voordat de betalingsgegevens worden opgehaald.
  5. Dien de betalingsgegevens van de transactie in en rond af. De e-mailkopie van het kasticket bevat transactiedetails van de betaling.

L-Series Support
Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken)
Of dien een supportverzoek in (voor verder contact via e-mail, minder urgente zaken) via https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/227432888 
    • Related Articles

    • Lightspeed-L Elektronische kastickets configureren

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over printen

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Een Epson TM-M30 LAN-kasticketprinter configureren (voor een iOS-apparaat)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Een Epson TM-T88VI LAN-kasticketprinter configureren (voor een iOS-apparaat)

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...
    • Lightspeed-L Over printers configureren in Manager

      L-Series Support Helpcentrum: https://resto-support.lightspeedhq.com/hc/nl Chat via de backoffice: https://www.lightspeedhq.nl/kassasysteem/restaurant/login/ Bel ons op: +31208085269 / +3292980667 (voor urgentere zaken) Of dien een supportverzoek in ...

    Remote Support

    Heeft u hulp op afstand nodig en heeft u een sessie code van onze support ontvangen? Voer deze hier in zodat wij met u op afstand op uw scherm kunnen meekijken.