Admin sectie
Rekening beheer
In dit onderdeel van het administratie gedeelte vindt u een overzicht van alle afgerekende tafels van de huidige dag. De identificatie verloopt middels het rekeningnummer van de rekening. U kunt op medewerkerniveau aangeven of medewerkers enkel eigen ...
Open printopdrachten
Onder de categorie "Printopdrachten" ziet u een overzicht van alle openstaande printopdrachten. Dit kunnen werkbonnen, rekeningen maar ook X- en Z-rapporten zijn, welke nog niet zijn afgedrukt. Wanneer hier een printopdracht blijft staan kunt u door ...
Logboek op uw kassa
Het menu "Logboek" geeft (technische) informatie over alle GASTROFIX software activiteiten. U vindt hier ondermeer informatie over problemen met uw printers, in- en uitloggen van medewerkers, correcties en andere relevante informatie. Het logboek ...
Werkdag
Onder de optie "werkdag" beheert u de actuele werkdag waarin u werkt. U vindt hier informatie wanneer u een dienst gestart en gesloten heeft. De optie Restaurant gegevens laden synchroniseert al uw master-data, als producten, prijzen, plattegronden, ...
Cloud en Netwerk
Onder dit menu kunt u de keuze maken of u uw gegevens wenst op te slaan in uw cloud-backoffice. Let op: De uitgebreide en krachtige rapportages in uw cloud kunt u enkel gebruiken wanneer de upload is geactiveerd. De netwerkinstellingen worden ...
Admin sectie op uw kassa
Op uw kassa kunt u onder het "Admin" menu de onderstaande instellingen en extra opties openen: Algemene informatie over uw kassa Cloud en Netwerk Gastronomische Dag Logboek Printopdrachten Rekeningbeheer Klanten Tijdregistratie Support
Tafel herstellen
In het tabje "Rekeningbeheer" kut u reeds verrekende tafels opnieuw openen (herstellen). Elke rekeningen worden hier vastgelegd. Tik op "Admin" op uw iPad en selecteer "Rekeningbeheer" op het volgende scherm. Hier kunt u alle gefactureerde tafels ...
Hoe haal ik de kassagegevens (restaurant gegevens) op de kassa op?
Wanneer u in de backoffice wijzigingen doorvoert op producten, medewerkers, plattegronden, etc. worden deze wijzigingen niet automatisch zichtbaar op uw kassa. Hierdoor kunt u uw menukaarten alvast vooraf voorbereiden en deze op een later moment op ...