Kassa
Werkdag per-ongeluk afgesloten
Bij het sluiten van de Werkdag wordt u altijd ter controle om uw PIN-code gevraagd. Het kan natuurlijk altijd een keer voorkomen dat u of een collega de dag per-ongeluk te vroeg afsluit. Het sluiten van een Werkdag kunt u niet zelf ongedaan maken. ...
Kan geen verbinding maken met de hoofdkassa (Master)
Wanneer uw apparaten geen verbinding krijgen met de hoofdkassa (master) kan dit verschillende oorzaken hebben. 1. De hoofdkassa of de slave kassa is met een ander WiFi netwerk verbonden. Controleer of de iPad/ iPod met het kassanetwerk is verbonden. ...
Ontwikkelaarsvrijgave binnen iOS
Wanneer u onze App via de onze cloud (beta's en afwijkende App versies) installeert, dient u vanwege veiligheidsreden het gebruik van de App eenmalig toe te staan. Doet u dit niet zult u bij het openen van de App de melding "Niet-vertrouwde ...
Mijn nieuw toegevoegde product is niet zichtbaar
U heeft een nieuw product middels de Cloud backoffice aan uw kassa toegevoegd, maar deze is (nog) niet op de kassa zichtbaar. Dit kan verschillende redenen hebben: Controleer of u de restaurant gegevens op de hoofdkassa heeft opgeladen. Wanneer u ...
Er verschijnt een rood wolkje op mijn kassa
Wanneer er een internet probleem optreedt en de de kassa geen verbinding kan maken met de Cloud-Backoffice verschijnt er een rood wolkje op het scherm van de kassa. Doorgaans treedt dit op bij een (tijdelijke) internet storing van uw provider. ...
Mijn rekeningen worden niet meer afgedrukt
Standaard printen uw kassa's alle rekeningen uit. U kunt er echter voor kiezen om dit (tijdelijk) op uw apparaat uit te schakelen. Wanneer er geen rekeningen worden afgedrukt, maar tussenrekeningen en kopie rekeningen worden wel afgedrukt controleert ...
Afwijkende versie uit de cloud installeren (Enterprise versies)
Wanneer u een (afwijkende) App vanuit de cloud heeft geïnstalleerd geeft deze doorgaans bij het openen een waarschuwing dat de App niet vertrouwd is. Deze waarschuwing is normaal, omdat de App niet uit de Apple App Store is geïnstalleerd. U dient ...
Enterprise versie
U kunt op deze pagina gebruiken om afwijkende App versies te installeren op uw iPad of iPod. Druk op de onderstaande knop om de app te installeren. Vervolgens wordt de App op de achtergrond geïnstalleerd. Na de installatie dient u de App eenmalig ...
IP-adres van mijn iPad achterhalen
Om het IP-adres op uw iPad te achterhalen volgt u de volgende stappen: Ga naar instellingen op uw iPad en selecteer WiFi (of indien uw iPad bekabeld op het netwerk is aangesloten "Ethernet"). Controleer hier of u met het juiste WiFi netwerk verbonden ...